8 Nisan 2017 Cumartesi

En İyi Yabancı Diziler-Outlander

Tarih, dram, romantizm, bilim-kurgu sevenlerin mutlaka izlemesi gereken bir dizi. Televizyon seyretmeyi çok sevmem, akşamları açarım hemen belgesel kanalını açarım . Hem yeni bilgiler edinir hemde huzur bulurum. Birde İnternetten takip ettiğim dizilerim vardır, dönem dizileri favorimdir sezon finalleri bittikten sonra başlamasını dört gözle beklediğim. Outlander da onlardan bir tanesi, bilim kurgu, aşk, tarih mistik bir dokusu olan dizinin adeta müptelası oldum. Abicim dizi yapacaksanız böyle olmalı, İskoç'nın yakın tarihini adeta ezberledim. O kadar etkilendim ki ilk fırsatta İskoç'yaya gitmeyi düşünüyorum. Çok iyi bir propaganda yaptıklarını düşünüyorum. Özellikle kadın izleyicileri olduğunu düşünüyorum, Diana Gabaldon’un aynı ismi taşıyan kitap serisinden uyarlanan Outlander 2 sezonu bitirdi 3. sezonu sabırsızlıkla bekliyorum.


Konusuna değinmek istersek, Outlander’da 1945 yılında yaşayan ve evli bir savaş hemşiresinin hikayesi anlatılıyor. Bu hemşire dizide gizemli bir şekilde 1743 yılına yolculuk ediyor ve orada romantik ve genç bir İskoç savaşçıyla evlenmek zorunda kalıyor. Hikayenin kalanına da seyrederek öğrenin derim, pişman olmayacağız bir dizi. Sezon bitince içinizde büyük bir boşluk kalacak benden söylemesi. En iyi yabancı dizi sıralaması olarak benim sıralamam, Game of thones, wikings ve outlander derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder