31 Ocak 2018 Çarşamba

Aşkını Sosyal Medyadan Haykırdı.

Oyuncu Ceyda Düvenci ve Bülent Şakrak 2015 yılında evlenmişti. Güzel çift iki yıl sonra bebekleri Ali'yi kucağına almıştı. Birbirlerine olan aşkları gözlerinden okunan çift gündeme oturan bir paylaşım ile aşklarını dile getirdi.

Oyuncu Ceyda Düvenci, eşi oyuncu Bülent Şakrak'a olan aşkını sosyal medyada takipçileri ile paylaştı. ATV'de yayınlanacak olan "8. Gün" adlı diziyle ekranlara dönüş yapıcak olan güzel oyuncu,yoğun set çekimlerinden dolayı  eşini  özlediğini sosyal medyadan paylaştığı aşk dolu fotoğrafıyla dile getirdi. Şakrak ile çekilmiş bir fotoğrafını Instagram'dan paylaşan Düvenci, paylaşımın altına "Çünkü sen benim aşkım... Benim şımarıklığım... En güzel kahkaham... En kuvvetli yanım... Sıcacığım... Ömrüm... Dostum... Eşim... Sette gecce gecce özledim... Hayatın içinde haykırasım geldi... Seni seviyorum çoooook" diye yazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder