2 Şubat 2017 Perşembe

Sosyal Medya Kapışmaları

Geçtiğimiz günlerde Birce Akalay sosyal medya hesabı üzerinden kendisinin çevik kuvvet tarafından çevrilerek arandığını yazmıştı. Yaşamış olduğu olayı tepki vererek anlatan Akalaya ünlü şarkıcı Demet Akalın'dan eleştiri geldi. Şarkıcı Akalın soysal medya üzerinden " Yazık ya ! aranalım tabi ki bizler onlara kuvvet olmalıyız. Diyerek eleştiride bulundu.

Sosyal medya üzerinden Akalay çevik kuvvetin bir zanlı gibi aradığını yoldan çevrildiğini bunca yıllık hayatında bu şekilde bir zaman aşımı yaşamadığını biz şimdi güvende miyiz ? Sözleri damga vurmuştu. Yaşamış olduklarına isyan eden oyuncu arabasını kullanmakta olan yardımcısının bile birlikte sete geldiklerimi söylememize rağmen ısrar ile zanlı gibi araçtan indirildik. Belliki beni tanımadı mecbur da değil ama taş kesildim sözleri ile sosyal medyaya aktardı. Ayrıca paylaşımın altına ben kimseyi yargılamıyorum görevini yaptığı için orada o silahı tutuyor aracımı arıyor . Onların hikayesi hepimizden çok zor. Mesele bu günleri geçiriyoruz olmamız.
Sakın olur olmaz yorumlar yapmayın rica ederim.” Notunuda bıraktı. Ancak bu paylaşım büyük tepkilere yol açtı . Akalayın paylaşımını gören şarkıcı Demet Akalın kendi hesabı üzerinden ise şu şekilde paylaşımda bulundu.
“Yazık ya! Ben durdurulmadan bile kenara çekip hal hatır soruyorum! Her aranma noktasında aranalım. Tabii ki biz onlara kuvvet olmalıyız.” Diyerek tepkisini ünlü oyuncu Akalaya bu şekilde tepki gösterdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder