23 Ocak 2017 Pazartesi

Biri Anlatsın, Bana....



Biri anlatsın lütfen yaşam da niye olduğumu
Ben birisi için fedakar evlat, birisi için SALAK âşık, birisi için iyi bir insan olmak dışında bu dünya da niye olduğumu anlatsın bana.
Birisi bana elini uzatsın desin ki bak seni götüreceğim yerde gerçek hayat var
Desin ki ben gerçeğim
Desin ki dilim de yalan yüreğim de riya yok
Desin ki gel beraber bulalım ne arıyorsan
Desin ki mesela sen benle varsın senin var olma sebebin bu,
DER Mİ BİRİSİ DEMEZ….
Olmayan biri nasıl desin ki
İnsanın düşündükleri ayrı yerde düşleri ayrı yerde olunca kala kalır işte böyle ortada
Başkalarının hayatı için yitip giden bir hayatın peşinden bakarken biri bana desin ki yaşama sebebin sandığın şey değil
HAYAL ETTİĞİN HAYAT BU DEĞİL, HAK ETTİĞİN HAYAT BU DEĞİL KABUL ET GİTSİN DESİN…
BELKİ  AKLIM BAŞIMA GELİR…

                                                                                                                                                                     D.T

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder