9 Şubat 2018 Cuma

En ilginç reklamlar 😱



Görsellik olmadan asla denilen bir çağdayız, reklam bir şeyi geniş yığınlara tanıtmak, beğendirmek ve böylece o şeyin daha çok istenmesini, alınmasını, satılmasını sağlamak için söz, yazı ve benzeri araçlarla yapılan her türlü tanıtma çabasıdır bildiğiniz üzere.



Bu tanıtma aşaması akılda kalmasını sağlamalı da ayrıca. işte bu yüzden yaratıcı fikirler olmalı, hayal dünyasınız zorlamalı kişinin.



 

Bu yüzden zor bir meslektir reklamcılık.



Hep kendini aşacak fikirlerle gelmeli kişi yoksa dikkat çekmez hem çarpıcı hemde içinde mesaj taşımalı metin.


Reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler, ama günümüzde maalesef öyle değil farklılığınızı ortaya dökmelisiniz ki başarılı olasınız.



Sizler için hazırladığım galeride hazırlanan reklamlara bayılacaksınız. Umarım keyif alırsınız ben hazırlarken keyif aldım çünkü :)



Günümüz teknolojisi ve fikirlerinin birleşmesi sonucunda ortaya çıkan en ilginç ve enteresan reklam tasarımlarına bayılacaksınız.



Her yeni fikir gününüzün modernliğine yansımış ve uygulamaya geçmiş durumda herkes halinden hoşnut.



Yeni düzenlemeler ile insanlar daha mutlu inanın. Ben kendi adıma her zaman bir adım daha atmanın keyfi üzerimde yeni nesiller dahada iyi olacaklar eminim.



bunun vermiş olduğu rahatlıkla şimdi sizlere sunacağımız görseli incelemenizi ve fikirlerinizi beyan etmenizi rica ediyorum.



 

En azından düşüncelerinizi merak ediyorum. Ben bayıldım her yeni adımlara ihtiyacımız olduğunu biliyorum.



Basitlik ve monotonluktan çıkmış reklam tasarımları değerli üyelerimiz . İyi seyirler diliyorum sizlere.



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder