18 Mart 2021 Perşembe

Kaz Ayakları Kaderiniz Değil.



Eğer sizinde kaz ayaklarınız varsa, yeni oluşmaya başladı ise, ben çok gülüyorum şükür ama zaman içinde izlerim derinleşti diyorsanız.
 Yaş aldığımızın en belirgin belirtisi. Bu sorundan her hangi muadele yapmadan bunlardan kurtulmak istiyorsanız, cilt uzmanı Suna Dumankaya'dan bir kür önerimiz var sizler için. Bu tamamen kaz ayağı ve kırışıklıklar için krem bazında bir kür. Bu kürün en büyük özelliği cildi sıkılaştırıyor, çizgileri düzeltirken cildi de sıkılaştırıyor. Bu kür çok özel bir kür bu yüzden yapmanızı öneririm, ben çok gülen bir insan olduğum için çizgilerim var yapıyorum ve sürekli yapmayı düşünüyorum. Malzememizde çok az, hemen hemen her kesin elinin altında olabilecek malzemeler.
1 çorba kaşığı, kuşburnu (yaş)
1 çorba kaşığı, yaban mersini (yaş)
Bir çay bardağı, hakiki zeytinyağı
Yapılışıda çok kolay, sırrı güneş gören bir yerde bekletmeniz, ara sıra da çalkalamanız.
Kuşburnu ve yaban mersinini hafifçe ezelim,
Bir çay bardağı zeytinyağını hafif ezdiğiniz kuşburnu ve yabanmersinin içine ilave edelim. Bu karışımı cam bir kavanoza alalım ve on beş gün güneş gören bir yerde bekletin. Ara sıra çalkalayıp on beş gün bekletelim. Süre sonunda bir süzgeçle süzelim, süzdükten sonra her akşam cildimiz temizken tüm cildimize masaj yaparak sürelim gıdı bölgemize de sürmeyi ihmal etmeyelim. Bu karışımın el içinde kullanılmasının faydalı olduğunu belirtiyor, Suna hocam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder