27 Eylül 2016 Salı

Acun Ilıcalı'nın Akıllara Durgunluk Veren Hayatı

Acun Ilıcalı'nın akıllara durgunluk veren hayatı

Acun Ilıcalı 'nın dünya evine giren kızı Banu Ilıcalı'nın trajik bir öyküsü var. Ünlü yapımcı ve sunucu olan Acun Ilıcalı anne ve babasını kaybettiği trafik kazasında kızı Banu mucizevi şekilde hayata tutunmuş ve hayatta kalmayı başarmıştır. Aslına bakılırsa Acun Ilıcalı'nın kızı Banu Ilıcalı medyadan uzak bir hayatı varken düğününden sonra en çok merak edilen isimlerin arasına girmiştir. Acun Ilıcalı'nın Banu Ilıcalı hakkında verdiği röportaj.

banu-ilicali

Ünlü sunucu Acun Ilıcalı hayatındaki en zor anını bu şekilde anlattı:

19 yaşında evlendim

Benim için büyük anlam taşıyan en sevdiğim babaannem ve dedemi kötü bir trafik kazasında kaybettim. Karşıdan karşıya geçerken bir arabanım altında kaldılar. Bu olayı atlatamadan 4 yıl sonra aynı korkunç kader annemin ve babamın başına geldi. Henüz 19 yaşında evlendim ve bu evliliğimden bir kızım oldu kızım daha 10 aylıkken anne ve babamla tatile çıkacaktık. Ve benim işten dolayı işlerim çıktı." Siz gidin ben arkadan geleceğim. " Dedim.
Yanlarında kızım Banuyu'da götüreceklerdi. Ve yola çıktılar babam Balıkesir'i geçtikten sonra sakin bir şekilde konvoyu sollarken bir anda karşısına 180 hızla gelen bir araç çıkıyor ve kafa kafaya çarpışıyorlar. Annemi ve babamı orada kaybettim. Kızım ise ağır yaralıydı.

banu-ilicali1

"Hastanede kızımı soramadım "
Hemen Balıkesir devlet Hastanesine gittim bir adam karşımda duruyor. Adamın yanına gittim hemen ilk annemi sordum. İlknur Ilıcalı ile görüşmek istiyorum dedim. Adam önündeki bir sayfayı çevirdi ve ölmüştür dedi. Ben Şoka girdim babam Ergün Ilıcalı ile görüşmek istiyorum dedim. Ölmüştür dedi. Ben yine şoktayım , ve kızım Banu'yu soramıyorum. Öğrendiğimde kızımın sadece vücudunda 18 tane kırığı vardı düşünün ozamanlarda henüz 10 aylıktı kızım.

"Kızım Banu mucize Çocuk"

Bana göre dünya üzerinde bundan daha büyük bir acı olamazdı herhalde. Öyle büyük bir acıydı ki  kızım Banu'nun yaşamasına sevinemedim bile. Banu'nun o kazadan sağ salim çıkması inanın büyük mucizeydi. İşte bu yüzden kızıma ben her zaman mucize çocuk derim. Yaşadığım büyük bunalım yüzünden eşim Seda'dan ayrılma kararı aldım.

acun-ilicali

"Kollarımda 36 dikiş var"

Ailemi bu feci kazada kaybedince ve eşimden ayrılınca ipleri tamamen koparttım herkesin bir gün öleceğini ve yaşamış olduğumuz bu hayatın anlamsız olduğunu düşünerek ölüm beni hiç bir zaman korkutmadı. Gittim kendime bir motosiklet aldım. Ardından büyük bir kaza atlattım. Bir araba sol taraftan gelip bana çarptı. Arkamda oturan çok yakın bir arkadaşım vardı. O kaza anında vefat etti. Benimde sok kolumda kırılma oldu. 2 aya yakın hastanede yattım. 36 dikişli bir ameliyat geçirdim. Ve ameliyatla koluma platin taktılar. Anlayacağınız bende mücizevi bir şekilde yaşıyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder