27 Eylül 2016 Salı

Tacizcinin Dilini Koparttı

Tacizcinin dilini koparttı


İstanbul'da E.O isimli bir kadının kendisine cinsel tacizde bulunan M.O nun dilini kopardı. E.O isimli kadın 15 mart günü diş tedavisini olduktan sonra evine gitmek için çıkar . Ve olay İstanbul Esenyurt Cumhuriyet Meydanında geçite çıktığı anda cinsel saldırıya uğrar. Polisteki ifadesinde E.O "meydana ulaşmak için. merdivenlere doğru yöneldim. Daha iki üç basamak çıktım ki arkamdan bir kişi benim yüzümü kapatarak duvara yasladı ve öpmeye başladı. Şoka girmiştim sesimi çıkartamadım. "
Ve E.O ifadesine şu şekilde devam etti.
" Beni dudaklarımdan öpmeye yeltendi bende diş tedavim sırasında uyuşturulduğu için azımı ve diş etlerimi hissetmiyordum. Bir ara ağzımda dilinin olduğunu hissettim. Ve birden refleks ile ve korku ile dilini ısırdım. Isırdığım anda dilinin bir parçası ağzımın içinde kaldı. Ve ben hemen korku ile yere oturarak ağzımdaki dilin parçasını yere tükürdüm. Fakat hala şahıs saldırısına devam etti. Ben şok içindeydim ve sesimi çıkartamıyordum.Çok fazla sürmedi ki şahıs dilinin acısından kaçmaya başladı."
tacizci

Hastanedeki kayıtlardan tespit edildi;

Olay yerindeki polisler E.O nun üzerindeki kıyafetlerine ve yüzüne bulaşan kandan kan örneğini ve yerdeki dilin parçasını aldılar. E.O saldırgan hakkında suç duyurusunda bulundu. Ve daha sonra polis yaptığı tekkiklerden saldırganın kimliğini tespit etti.

"Sevgilim Zannettim"
Olayın ardından yakalanan M.O olayı doğruladı ve şu şekilde ifade verdi.
"Ayakkabımı bağlarken önümden kız arkadaşım E sandığım birisi geçti.Bende kendisine süpriz yapmak amacı ile alt geçitte arkadan kendisine yaklaşarak öpmeye başladım. Ve dilimi ağzına soktum ve dilimi ısırarak koparttı. Ve bende hemen olay yerinden kaçtım.

"Hemşeriyiz Nasıl olsa olayı kapatalım"

E.O'nun avukatı " müvekkilim uğramış olduğu saldırının Şok'u üzerindeyken öz savunma hakkını kullanmış ve tacizciden kurtulmak için bu şekilde davranmıştır. Saldırının şoku üzerinde iken birde saldırganın ailesi ile uğraşmak zorunda kalıyor. Aile müvekkilimin dayısını arayıp 20 bin lira teklifte bulunmuştur. Ardından araya aracılar sokarak müvekkilimle görüşmek istemişlerdir.
Çocuklarının yaşının küçük olduğunu ve cahillik ettiğini nasıl olsa hemşeriyiz olayı kapatalım gibi sebeplerden olayı meşrulaştırmak isteniyor ." Dedi.
Ve ayrıca E.O'nun davasının ilk duruşması 6 ekimde Büyük Çekmece'de olacağını ve bütün kadınların katılımını beklediklerini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder