28 Eylül 2016 Çarşamba

İstanbul'da Beyoğlu'nda bir evde kötü kokular yayılınca olay ortaya çıktı.

İstanbul'da Beyoğlu'nda bir evde kötü kokular yayılınca olay ortaya çıktı.


Korkunç olay İstanbul Beyoğlu semtinde gerçekleşti. Fas uyruklu Asma Bouchane'nin evinde bıçaklanarak öldürülmüş halde bulundu . Katil zanlısı olduğu öğrenilen şahıs adliyeye sevk edildi. Döner ustası olduğu öğrenilen Suriye asıllı şüpheli Ammar B. İfadesinde şu şekilde konuştu.
" Kendisi işe birliktelik için anlaştık ben kendisinin istediği paradan az verince ikimizin arasında tartışma çıktı. İlk önce bıçağı bana kendisi çekti. Bende kendime korumak istedim. " Dedi.
Öldürülen Fas asıllı kadının cep telefonu zanlının üzerinden çıktı. İstanbul Kocatepe mahallesinde Çaylak Sokakta geçen hafta sonu bir binada ikinci katından gelen kötü kokulardan polis olay yerine girdi. Öldürülen kadının cesedi ile karşılaştılar. Asma Bouchane'nin tam bir hafta önce bıçaklanarak öldürüldüğü meydana çıktı. Ve soruşturma açıldı. Yapılan otopsi raporunda kadının 6 bıçak darbesi ile öldürüldüğü meydana çıktı.
istanbulda-beyoglunda-bir-evde
Yapılan incelemelerin ardından İstanbul Asayiş Şube Amirliğinde sorguya alınan şüpheli Ammar B. " kendisi ile talimhanede bir mekanda tanıştık. Ve arkadaş olduk. Ardından kendisi ile birlikte olmak için pazarlığa oturduk ve para karşılığında 300 liraya anlaşmaya vardık. Fakat ben kendisine 100 lira verince aramızda tartışma çıktı. Ve üzerime bıçakla saldırdı bende kendimi korumaya çalıştım. Ve ardından korktum ve orayı terkettim ." Dedi.
Ve yapılan araştırmaların üzerinden öldürülen kadının cep telefonu şüphelinin üzerinden çıkınca poliste işlemleri tamamlanan şüpheliyi adliyeye sevk ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder