22 Eylül 2016 Perşembe

Hindistan'da 11 aylık bebeğe 2 saat tecavüz edildi.

Hindistan'da 11 aylık bebeğe 2 saat tecavüz edildi.


Hindistan'ın Delhide yaşamını idame ettirmekte olan Hintli ailenin daha 11 aylık kızı gecenin bir yarısı kaldıkları çadırdan kaçırılıp tecavüze uğradı. Olaydan 2 saat sonra aramaların ardından çalıların arasında baygın şekilde bulunan 11 aylık bebeğin üzerindeki tüm kıyafetleri yırtık halde ve vücudunda derin şekilde tırnak izleri vardı ve her yeri kan içerisindeydi.
Daily Mail'de yaşayan 25 yaşındaki anne konuyla alakalı şunları anlattı.
" Uyandığımızda bebeğim yanımda yoktu . Hemen endişeye kapılıp yardım etmeleri için çığlıklar attım"
Olayı anlatan anne bebeğinin uzun süreli sağlık problemleri yaşanmasından endişe duyduğunu söylüyor. Kızlarının 4 yaşındaki abisinin ve babasının yanında uyurken kaçırılmasının sonucunda babanın kendisinde ağır şekilde suçluluk duygusu taşıdığını açıkladı.
delhi
27 yaşındaki babanın Delhide bir inşaatta çalıştığını ve geçimlerini çok az bir para ile idame ettirdiklerini açıklayan anne bu yüzden çadırda yaşamak zorunda olduklarında ekledi. 8 senelik evli olan aile bir çok insanın çalıştıkları yerlere yakın yaşadıklarını bizde burstu uygun gördük burada yaşamayada alıştıklarını açıkladı. Bu şekilde olacağını hiç bir zaman düşünmediklerinde eklediler. Fakat gecenin yarısı bebeğini kucağından koparmışlardı. " çığlıklar atarak bağırmaya başladım o kadar yüksek sesle bağırıyordum ki orada çadırda kalanlar uyandılar ve herkes kızımı aramaya başladı "
Halbuki anne orada güvende olduklarını ve böyle bir durumla asla karşılaşabileceklerini tahmin etmediklerini söyledi.
delhi
Ve ayrıca kaldıkları çadırda kimse ile bir kavga ve sorunlarının olmadığını herkesle uyum içinde olduklarını barış içinde olduklarını açıkladı. O an çok acizdim işçilerden biri 1.30 'da polisi aradı ve arama çalışmalarına başlandı. Saat 2.00 gibi kızını çalıların arasında bulunan Bebek baygın her yeri kan içinde bitkin şekilde bulundu. Ve şiddetli kanamadan hemen hastaneye kaldırıldı. Ve anne açıklamalarına şu şekilde devam ediyor. " Bebeğimi polisin kucağında gördüğümde şoklar içindeydim. Hislerim kayboldu ağlıyordum Nasıl olurdu böyle bir şey ? Nasıl yapabilirler?
delhi1
Suçluluk duygusu ağır basmış olan babası ise şu şekilde açıklama yaptı.
" Hayretler içindeyim şok içerisindeyim ailemin başına bunların geleceğine asla ama asla ihtimal bile vermedim ne diyeceğimi ve Nasıl düşüneceğini hiç bilmiyorum ancak şuna inanıyorum Tanrı bunu yapanı cezalandıracak .
Ve artık burada kalmayacağız istemiyoruz başka bir yere gideceğiz . Ama şu aba be karar vereceğinizi bilmiyoruz . Ve çalışmak zorundayım para kazanmak gerekiyor. Fakat hiç düzgün düşünemiyoruz."
delhi2
Bebeğe yapılan müdahale sonucunda dikişler atıldığı Bebek iyileşme yönünde ilerliyor psikolojik sorunlarını hiç düşünemiyoruz. Ve polis tecavüzcünün yakalandığını haberini doğruladı aileye. 42 yaşındaki Vijay Singh bebeği kaçırıp iki saat tecavüz ettiğini itiraf etti. Ve mahkemeye kadar Tinar hapishanesine tutuklu olarak gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder