3 Eylül 2016 Cumartesi

Bir Annenin Zor Ve Acı İmtihanı

Bir annenin zor ve acı imtihanı


Oğlum tütü giyiyor ve tırnaklarına oje sürüyor diye maalesef ki zorbalığa maruz kalan bir annenin acı dolu yaşamı...

Oğlum henüz 6 yaşında ve tırnaklarına oje sürmeyi seviyor. Kız kıyafetleri ve özellikle türü gitmekten çok hoşlanıyor. Okulundaki hoşlandığı erkek arkadaşından bahsediyor sürekli bana onunla evlenmeyi düşündüğünü ileride bir erkek çocuk evlat edineceğini söylüyor. Bilmiyorum belkide bu düşüncelerden vazgeçecek belkide hiç vazgeçmeyecek. Ama en önemlisi ben onu olduğu gibi kabul etmeyi tercih ettim bu düşüncemin onun zorbalıktan hakaretlerden koruyacağını düşünüyorum ve endişelenmedim. Daha yeni bir olay bir kaç gün önce oldu okuldan eve geldiğinde oje sürdüğü için onunla uğraşan bir çocuktan bahsetti. Ve inanın ilk defa oğlumun ojelerini çıkartması gerektiğini düşündüm. Oğlumun bu yönünü saklaması gerektiğini düşündüm. Ve en acısı oğlumun arkadaşları ile bir gün dışarı çıktığında öldürebilinir diye düşündüm . İşte o an çok korktum ve onu desteklememin yanlış olduğunu ve bu konuda onu cesaretlendirmemem gerektiğini düşündüm.
Bir annenin zor ve acı imtihanı
Daha sonrada kendisi olması gerektiğini ve izin verdiğim tüm nedenleri hatırladım. Nedeni ise oğlum bu şekilde mutluydu çünkü hayatta hiç bir şey kendi çocuğunun üzüldüğünü görmek kadar seni acıtmıyordu. Çünkü başkalarını Mutlu etmek uğruna olmadığın birisi gibi davranması kendinden iğrenmesene neden olacaktı. Ve depresyona ve intihara kadar gidebilirdi. İşte bunlar beni dahada fazla korkuttu . Hoşlandığı ve ilgi duyduğu şeyler için aslında korkmamam gerekiyordu. Bütün bunları çok geride bırakmamış mıydık?
Bu düzenin dünyanın değişmesi gerekiyor . Her şey oğlum için oğlumu hak etmek için nedeni ise o muhteşem birisi biliyor musunuz ? İleride Başkan olmak istiyor ve kendisini ninja zannediyor. Ben bir şey açıkladığımda beni çok iyi dinliyor ve söylediklerini sonsuza kadar hatırlıyor. Mutsuz birisini gördüğünde onu Mutlu etmek için elinden geleni yapıyor oğlumda hiç kimsenin söndüremeyeceği bir ışık var biliyorum. Kim çabalarsa çabalasın.

Biliyor musunuz ? Dün oğlumla oje almak için dışarıya çıktık . Bugün ise türü giyiyoruz . İşte karşınızda oğlum lütfen onu harika bir insan olarak görün ona saygı ve sevginizi gösterin onu kabullenin dünyayı oğlumun ve onu gibilerin hak edeceği şekilde değiştirebilelim ve bu konuda bu şekilde yaşamını sürdürenlerle birlikte olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder