26 Eylül 2016 Pazartesi

Erkek olan Fernando Kadın Olan Diane İsmini Alan Sevgililer Bebek Sahibi Oldu

Erkek olan Fernando kadın olan Diane ismini alan sevgililer Bebek sahibi oldu
Evet yanlış okumadınız erkek olarak Fernando ismini alan genç adamve kadın olan Diane ismini alan sevgililer Bebek sahibi oldular.
enteresan-3
Olay Ekvator'da geçiyor Güney Afrika'da bu şekilde çocuk sahibi olan ilk çift oldular. Fernando hamilelik için yapılan kan testini ilk önce heyecanla annesine gönderdi.
enteresan-2
" Telefonla ilk önce annemi aradım . Ve kendisine ayakta olup olmadığını sordum. Ve hemen bir yere oturmasını istedim . Ve hemen ardından yaptırdığım kan testini gönderdim . Ve ona hamile kalmış olabilirim dedim.
enteresan-1
Gönderdiğim kan tahlilini  doktor arkadaşına gönderdi.  Arkadaşı tahlili inceledikten sonra anneme müjdeyi verdi. Ve annem sonucun pozitif olduğunu bana haber verince mutluluktan ağlamaya başladım.
enteresan
Anlatamayacağım duygular içinde idim,  mutluluk korku heyecan hepsi bir aradaydı inanın çok güzel bir andı. Hayatım boyunca hiç ama hiç bu şekilde hissetmemiştim .çok mutluyum gerçekten. " Dedi.
enteresan
Ne diyelim kendilerine mutluluklar dileriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder