29 Eylül 2016 Perşembe

Tuba Korkmaz'ın Sesi Olalım..

Tuba Korkmaz'ın Sesi Olalım..


Eskişehir'de Tuba Korkmaz isimli kadının eski sevgilisi falçata ile boğazını kesip organlarını parçaladı. Bugün duruşması var Ayşe Arman'da Korkmaz'ın yaşadıklarını köşesinde paylaşmış. İşte Korkmaz'ın o korkunç anları yaşarken duyguları..

tuba-korkmazin-sesi-olalim-1

Sadece çığlık atabiliyordum ve kendimde değildim
O dehşet anlarını anlatan Korkmaz:
" Kızımın ilk karne sevincini yaşadığımız günün sabahı evimden sevinç içinde çıktım. İçimde anlayamadığım tuhaf gelecek bir huzur kaplıydı. Güneş mükemmel parlıyordu. Ardından arkamdan bir koşma sesi geldi ve birisi bana çarptı. Birden çarpanın eski erkek arkadaşım yani sevgilim olduğunu gördüm. Ve hemen çığlık atmaya başladım orada boğuşmaya başladık.
Ve elindeki büyük boydaki mavi renkli falçatayı tutmaya çalışıyorum bir yandan öyle bağırıyorum ki avazım çıktığı kadar her vurduğu darbeyi vücudumda hissediyorum. Akciğerimin aldığı bıçak darbesi ile söndüğünü hissettim acım yok ağrım yok sadece bağırıyorum bede hırıltımın olduğunu hissediyorum.
tuba-korkmazin-sesi-olalim

Nefesim diye seslendiğim adam o an üstümde ve beni bıçaklıyordu..


Kendisine nefesim dedim ve o adam üzerimde ve beni bıçaklarken acımasızca ben nefes alamıyorum. O an camdan bir bayan ambulans istermisiniz diye bağırdığını duyuyorum ve bağırmayı bırakıp kurtarın beni diyorum .
İşte hemen panik olup üzerinden kalkıp ayakkabısının birisini bırakıp oradan kaçıyor.
Hemen telefonumu elime alıyor ve en son aranan numarayı arıyorum bıçaklandım ben diyorum ve sonra 155 'İ arıyorum ama adresi bilmiyorum 112 de olmaz hemen çalıştığım iş yerinin müdürünü arıyorum çünkü her şeyden haberi var...
tuba-korkmazin-sesi-olalim

Tuba Korkmaz'ın duruşması var ve eski sevgilisi takım elbisesini giyerek hakim karşısına çıkacak. Tubanın yaşadığı bu vahşice olayın ardı ne olacak?  Nasıl hesap verebilecek sosyal medyada akın akın Tubaya destek büyüyor. Tubanın sesi olalım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder