19 Aralık 2016 Pazartesi

Balondan Pin Pon Oyunu Hazırlıyoruz

Balondan Pin Pon Oyunu Hazırlıyoruz


Yabancı bir bloğda gördüm çok hoşuma gitti, havaların soğuduğu şu günlerde çok işinize yarayacağını düşündüm hemen sizler için yazıyı hazırladım. Emin olun çocuklar bu oyuna bayılacaklar . Ben çalışmayı yaptıktan sonra kızımla denemeyi düşünüyorum . Çocuklarla eğlenceli vakit geçirmek için Harika bir fikir. Ve malzemeleri çok basit ulaşabilecek kolaylıkta.
Yaz mevsiminden kalma dondurma çubuklarını da kullanabilirsiniz . Elinizde mevcut değilse eğer kuru ağaç dallarından yada plastik inçe bir boru ile çalışabilirsiniz . Ve kağıttan tabaklar kullanacağız. Balon 🎈 sadece üç malzemeden yapılan çalışmamız. Ev ortamında sıkılan çocuklar için Harika bir fikir.

Malzemeler;


İki tane kağıt tabak
İki tane dondurma çubuğu
Balon 🎈

Malzemeler bu kadar hemen hemen her yerden temin edebilirsiniz . Yapılışı ise dahada kolay dondurma çubuklarını kağıt tabakalar yapıştıralım. Ve kuruduktan sonra balonu şişirelim. Bütün işlem bu kadar oyuna hazırız . Geriye kalan eğlenceli vakit . Onuda siz çocuklarınızla başaracaksınız.

Eğlenceli vakitler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder