4 Aralık 2016 Pazar

Göz altı kırışıklıkları için kürler

Göz altı kırışıklıkları biraz genlerle ilgili diye düşünüyorum. Rahmetli annem 85 yaşında idi yine de göz altlarında aslına bakarsanız cildinde de fazla kırışıklık yoktu. Sanırım bende ona çektim (şükür) 50 'li yaşların içindeyim henüz bir şey yok. Ama benden küçük arkadaşlarımın bir çoğunda gözlemliyorum. Kremlerle bakım yapıyorlar, bir kahve sohbetimizde Suna Dumankaya'nın bir kremini televizyon proğramından alıp hazırladığından bahsetti çok yardımı olduğunu söyledi. Bu maskelerin bende malzeme listesini ve yapılışını aldım. Sizlerle paylaşıyorum, umarım işe yarar.

İlk kür için malzeme listesi:


1 çay kaşığı, arı sütü
1 damla buğday yağı
1 ampul E vitamini
Kayısı yağı (2 damla)
İlk kürün hazırlanışı ve kullanışı:
Kapaklı cam bir kasede, arı sütü, buğday yağı, 1 ampul E vitamini ve kayısı yağını karıştıralım. Karışım krem şekline gelene kadar karıştıralım eğer mevsim yaz ise buzdolabında kış mevsimi ise balkon gibi serin bir yerde bir süre bekletelim. Uygulama yaparken göz çevresine dışarıdan içeriye doğru masaj yaparak uygulayalım. Bu hazırladığınız kremi soğuk yerde beş gün boyunca saklayarak kullanabilirsiniz.

İkinci kür için malzeme listesi


Yumurta sarısı (1 tane)
limon suyu (çeyrek)
Zeytinyağı (1 yemek kaşığı)
Yine kapaklı cam bir kaseye Yumurta sarısı, limon suyu ve Zeytinyağını koyalım ve krem haline getirelim. Yarım saat dinlendirelim. Süre sonunda kırışıklıkların üzerine sürelim ve bir saat bekletelim. Süre sonunda ılık su ile nazik hareketlerle temizleyelim. Haftada 2 kez uygulayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder