11 Aralık 2016 Pazar

Çok Güzel Hamur İşleri Resimli Anlatımı

Hamur işlerini severek yapıyorsanız bu resim galerisi çok işinize yarayacak. Hemen hemen hepimiz poğaça hamurunu yapmayı biliriz. Bu hamurdan sunum amacınıza göre şekiller yapabilirsiniz. Örneğin çocuğuzun doğum günü ise bir ayıcık yapabilirsiniz ona hazırladığınız hamurdan. Hatta farklı farklı hayvan figürleri yapabilirsiniz. Galerimizde bir çok hayvan figürleri verdik sizler için. İşin açıkçası ben eğer kollarımızı sıvayıp elimi hamurladıysam öyle düz bir şeyler yaparak tatmin olmam. Ben sıradışı bir insanım, ne öyle düz düz çörek ve poğaçalar farkımı fark ettirmeliyim. Her yerde her şeyde olduğu gibi, eğer arkadaşlarımla toplanacaksak 2 çeşit şeyle karşılamak istemem. Az az ama çeşit çok olmalı sunumlarımda. Bu benim seni önemsiyorum ve mideni olduğu kadar gözüne de hitap etmek istiyorumu söyleme şeklimdir. He ne kadar yanlış anlaşılsam da ben böyleyim bilen bilir. Yoksa kimseye hava atmak gibi bir niyetim yok. Paylaşmayı seviyorum kısaca, haaa sen farklı algılamışsın yapacak bir şey yok...Neyse sorunlarımla sizlerin kafasını şişirmeyeyim de güzel galeriye yönlendireyim. İyi seyirler, umarım işinize yarar görseller.
Not: Görsellerin çoğunu yaptım, tarifler geliyor yoldalar...

Tüm fotoğraflarımızın büyük halini görebilmek için aşağıdaki fotoğraflardan birine tıklayarak GALERİMİZE gidebilirsiniz…


[gallery columns="6"]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder