10 Aralık 2016 Cumartesi

Koyun Modelli Örgü Yastık

Merhaba hanımlar bugün çok amaçlı bir örgü tarifi ile birlikteyiz sadece oyuncak olarak değil daha da kullanışlı olsun istedim ve yastık oyuncak yapalım istedim. Ancak daha da faydalı olsun diye pijama saklama alanı olsun diyerek böyle bir çözüm ürettim.
Sürekli aynı işi yapanlar, bir süre sonra o işten sıkılıyor. Atalarımızın dediği gibi her gün bal, börek, baklava yese insan bıkar. Bazen aç kalmalı ki tokluğun kıymetini bilsin. Ne güzel bir dinimiz var, bir ay nefsimizi terbiye ediyor. Peki benim gibi sürekli, yazan kişide yazmaktan sıkılmaz mı? Sıkılır elbette, benim sıkıntılarım bile bana malzeme olacak nitelikte şükürler olsun. Biraz ellerimi farklı işlerde çalıştırayım dedim. Bir baktım kendime pijama saklama yastığı yapıyorum Ben bunu örgü sitesi var orada gördüm ve çaldım. 😊 10 marifet .org dayanamadım ama çok şirin oluyor size de tavsiye ederim. Kolay gelsin, öptümmm 💋 Peki çok amaçlı koyun yastığınızın malzemeleri neler? Bir tane top sakal ipimiz 100 gram - 140 mt Bir adet akrilik ip 100 gr -120 mt iki katlı patik ipi olur. 100 gram-250 mt Tığ ve şiş Gözleri için 2 tane boncuk Siyah ip ve iğne
Öncelikle bütün parçaları ayrı şekilde örüyoruz. Tığ ile baş patikler kuyruk örülüyor . Şişle ise vücut kısmını örüyoruz . Örülen parçaları birleştirip elyaf ile dolduruyoruz . Ardından vücut kısmını ikiye katlayalım kenarlarını dikelim.
Tığ kullanarak kulaklar, baş, patikler, kuyruk, şişle de vücut kısmını dikmeye başlıyoruz. Dikerken dört köşe patikleri yerleştirip arka kısımdaki ortaya kuyruğu yerleştirelim. Arasına küçük bir delik bırakalım vücudu elyaf ile dolduralım.


Kulaklarıda baş kısmına dikelim. Sırada yüzünü yapacağız. Göz yerine boncuğumuzu dikiyoruz.


Ve siyah ip ile de ağzını yapacağız. En son işlem ise kafasını dikiyoruz.



Veeee mutlu sonumuz şirin koyunumuz hazır dostlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder