2 Aralık 2016 Cuma

Ötekileşme Bir Can Daha Aldı

Ötekileşme Bir Can Daha Aldı

13 yaşındaki Tyrone Unsworrh genç yaşadığı homobofiye dayanamadı ve intihar etti

Annesi Amanda oğlunun feminen hareketleri yüzünden oğlunun çevre ve okul hayatında dışlanıp ve taciz edildiğini ayrıca hırpalandığını bu yüzden ise intihar ettiğini söylemesi üzerine olay ile ilgili soruşturma açıldı. Ve olayın arkasından The Courier Mail'e konuşma yapan anne evladının moda tasarımcısı yada makyaj uzmanı olmak istediğini fakat yaşamış olduğu zulüm yüzünden intihara kalkıştığını açıkladı.
Yaşanan intihar olayında okulda Tyrone'U ötekileştirip ve hırpalandığı çocuklara karşı ses çıkartamamıştı ve kayıtsız kalmıştı. Acılı anne oğlumun feminen olması beni hiç rahatsız etmemişti. Kendisinin eşcinsel eğilimlerinin olmasından rahatsız değildim. Ve arkadaşları konusunda sabırlı olmasını söylüyordum.
Senelerdir okulunda yaşamış olduğu ötekeleştirmesi konusunda anlatmaya çekindiği şeyler vardı. Yaşadığı eziyeti öğrendim ve okul yönetimine başvuruda bulundum.
Okul yönetimi ise bu olay ile alakalı gereken vazifeyi yerine getirmedi.
Okulun sonrasında tahta ile dayak yiyen ve hastaneye kaldırılan oğlunun okula gitmek istemediğini söyledi. Acı çeken anne oğlumu kaybetmeme sebep oldular. Bu olayın peşini kesinlikle bırakmayacağım.
Okulun müdürü ile konuşan gazetecinin bu konuyla ilgili bir bilgimiz yok dedi. Fakat annenin şikayetine ise kayıtsız değiliz. İntihardan dolayı çok üzgünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder