7 Aralık 2016 Çarşamba

İlk Başta Kaşları yüzünden alay edildi, ardından kaşları sayesinde fenomen manken oldu

İlk Başta Kaşları yüzünden alay edildi, ardından kaşları sayesinde fenomen manken oldu;

Bir nevi modern günümüzün Frida Kahlo ile karşı karşıyayız. Evet Natalia Castellar !

Henüz 17 yaşında Parto Rikolu bu günlerde en ünlü marka isimlere verdiği pozlar ile gündemde .

Aslına bakarsanız verdiği pozlarla değilde " kaşlarıyla " dememiz daha doğru olurdu. Kendisi çok güzel ve genç bir hanım. Ve özellikle alışa gelen güzellik anlayışını ve algıları yeniden tanımlayacak boyutta , inatçı kendine olan özgüveninin yanında aslında çok güzel olduğunun farkında.



İlk önce çocukluğuna bakalım . İnsanların kulak büyüklüğü ile dalga geçildiği kiloları yüzünden alay konusu olduğu ve okul ortamlarında arkadaşlarımızı tanımadan dış görünüşleri yüzünden lakaplar taktığımız dönemlere dönelim. Ve bunların zamanla yanlış olduğu dönemlere bir çoğumuz yapmadık mı ? Yaptık. Yada birçoğumuza yapılmadı mı ? Yapıldı. Natalia da bu yapılanlardan kaşları hakkında nasibini almış vaziyette.

Okuldaki çocuklar benim kaşlarıma takılmış vaziyetteydi ve alay konusu olmuştum kaşlarımın kalın ve uzun oluşundan dolayı inanılmaz saldırılara ve sataşmalara uğrardım. Bazen kaşlarımı kazımayı düşünmüştüm. 17 yaşındaki mankenin E Magazine yapmış olduğu açıklamalarda bu yöndeydi.


'
Günümüzde moda ..
Artık hiç umursamıyorum ve kaşlarımı çok seviyorum. Ve beni diğer mankenlerden ayıran bir özelliği var. Keşke daha önceden kaşlarımı sevseydim.
Natalia Castellar çocukluk döneminde yaşamış olduğu bütün zorbalıklar ve sataşmalara alay geçmelerine tüm gücüyle göğüs germiş ve artık sonunda dolgun kaşlarının gayet güzel olduğunu farketmiş.
Ve bu güzelliğin sadece kendisi farkında olamamış. Güzel model geçirdiğimiz günlerde dünyaca ünlü en önemli mankenlik ajansı NEXT ile sözleşmeye vardı. Ve Nars ve Mansur Gavriel gibi dünyanın en ünlü markalarına poz verdi.


Anlayacağınız günümüzün modern Frida Kahlosu ..
Verdiği pozlarının altında yine sataşılan ve nefret içeren yorumlar mevcut . Ancak genç model hiç bir şeyi kafasına takmıyor ve terbiyesiz yorumları anında siliyor. Instagram hesabını kapattığınızda söylüyor. Ve kendine has hesaplarının mümkün olduğunca pozitif kalmasını istiyor. Ve bunun için elimden geleni yaptığını söylüyor.

Ancak hesabındaki yorumların hepsinin çirkin değil insanlar genç modelin kendilerine cesaret verdiğinizde söyleyenlerin olduğunu belirtiyor. Ve çok teşekkür ettiklerini söylüyor.

Ne diyelim kendisine başarılar dileriz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder