19 Aralık 2016 Pazartesi

Tele Hayat Veren, Kadın

Tele Hayat Veren, Kadın


Büyük yetenek kesinlikle ilginizi çekecek bir yazı ;

Michigan sanatçısı tarafından insan vücudundaki iç organları telden dantel görünümünde Anne Mondro insan anatomisini ördü ve kişisel yorumlarını sergiledi. Her bir çalışmasına büyük emekler veren tasarımcı. Michigan Üniversitesini bitiren Anne Mondro verdiği emeğini saatlerce uğraşı vererek inçe telden ve bakır tellerle yapılmıştır. Tele hayat veren, usta tasarımcı.

Usta sanatçı teli tığ işi ve örgü modelleri ile ilmek ilmek tek tek örmüş ve organları oluşturmuştur. İstedikten sonra emek verilen herşeyin bir sanata dönüşeceğini unutmayalım . Bunu sizlerde başarabilirsiniz.
Ben çalışmayla karşılaştığımda İnanın hayran kaldım. Telleri örmek ve bir sanata dönüştürmek zor olsa gerek. Büyük emek işi. Yapım aşamasında ellerinin halini düşünemiyorum. Ancak vereceğim resimlerde çalışmalarında çok mutlu olduğunu hissettim.
Sizlerle paylaşmak istedim bu sanat eserini .
Anne Mondro İnsan Anatomisi
Evet sanatçı Anne Mondro ‘ nun yapmış olduğu sanat eserlerini gelin hep birlikte görelim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder