21 Ekim 2016 Cuma

Çiçek Desenli Örgü Paspas Yapımı

Çiçek Desenli Örgü Paspas Yapımı


Sizi bilmiyorum ama örgü paspas yapımı da kullanımında benim çok hoşuma gidiyor . Hem şık duruyor. Örgünün yerini hiç bir şey tutmuyor.
cicek-desenli-orgu-paspas
Günümüze göre uyarlanan modeller bir Harika evdeki şıklığı tartışılmaz. Zevk meselesi ben seviyorum. Yapmasında kullanmasını da hem vakit geçiriyorum hem de heyecanla kullanmayı bekliyorum.
cicek-desenli-orgu-paspas-1
Maddi yönden de bir çok faydası var kaliteli hem kullanışlı evdeki eski örgülerinizi söküp değerlendirebilirsiniz.
cicek-desenli-orgu-paspas-2
Bence bu motifleri birleştirip harikalar yaratabilirsiniz. Ben başladım bile .. sabırsızlıkla banyo takımı olarak hazırlamayı düşünüyorum .
cicek-desenli-orgu-paspas-3
Boyutlarını ayarlaya bilir evinizin bir çok yerinde kullanabilirsiniz. Ben kardeşimle birlikte yapıyorum motifleri benim banyo paspasım bitince kardeşiminki hazırlayacağız.
cicek-desenli-orgu-paspas-4
Böylesi daha güzel geldi imece usulü sizlerde bu şekilde paspasınızı hazırlayabilirsiniz. Her şey görselde tek tek adım adım sizlere verildi. Takip ederek çok basit şekilde hazırlayabileceğiniz paspas .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder