18 Ekim 2016 Salı

Kürk Mantolu Madonna açıklaması Funda Özkalyoncuoğlu'na zor anlar yaşattı:

Kürk Mantolu Madonna açıklaması Funda Özkalyoncuoğlu'na zor anlar yaşattı:

Kürk Mantolu Madonna kitabındaki karakteri sanatçı Madonna zannederek sosyal medyada gündeme bomba gibi oturan Funda Özkalyoncuoğlu " Cahilliğim sayesinde merhamet ortalamasını öğrenmiş olduk." " Linç edildim ." Dedi.
kurk-mantolu-madonna-aciklamasi-funda
Tv 8 ' de yayınlanmakta ola. 'Aramızda kalmasın ' proğramında sanatçı Madonna krizi yaşandı. Oyuncu Beren Saat'in Sabahattin Ali'nin Türk Edebiyatındaki çok önemli yeri olan Kürk Mantolu Madonna kitabındaki uyarlamasında filmde rol alması hakkında konuşulurken proğramı sunan Funda Özkalyoncuoğlu kitaptaki karakteri şarkıcı Madonna olduğunu sanması stüdyoda komik anlar yaşamalarına sebep oldu. Tabi bu durumda. Sosyal medya bu karışıklığı fazlasıyla diline doladı.
kurk-mantolu-madonna-aciklamasi-funda
Madonna ' nın yaşamı bizim için enterasan olabilir. Diyen Özkalyoncuoğlu proğramın moderatörü Jess Molho fakat bu kitap 1943 te yazılmıştır . Sabahattin Ali bu kitabı askerlik senelerinde bir çadırda yazmıştır. Diye ikaz edince şaşırıp kalan Özkalyoncuoğlu ve diğer sunucu Sena Keçeli Madonna varmıydı ki o zamanlar ? Söylemleri soysal medyada olay oldu ortalığı yıkıp geçti. Ve çok ağır alaycı yorumlar geldi. Sunucu Funda Özkalyoncuoğlu olayın fazlasıyla abartıldığını dedi.
Ben bu konuyu yanlış yerden almışım. Kürk Mantolu Madonna kitabını okuyalı 40 sene oldu belki . Çok fazla hatırlamıyorum dedi. Bu cehaletimin bu kadar olay olmasına şaşkınım ve kırıldım. Beni kimse savunmadı. 39 yaşında ölen anneme bile küfür ediyorlar. Anlamak mümkün değil ben ne yaptım hırsızlık mı cinayetmi işledim . Tarihçi edebiyatçı değilim ben bir magazinciyim . Benim cahilliğim işe yaradı. Bir ülkenin merhamet ortalaması ortaya çıkmış oldu dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder