9 Ekim 2016 Pazar

Günün En İğrenç Haberi

Günün En İğrenç Haberi


Ülkemize sığınmacı olarak gelen Suriyeli kadın ilk köle olarak alındı ardından tecavüze uğradı:

Olay Diyarbakır'ın Çermik İlçesinde aracı vasıtası ile 2 bin lira bir ücret vererek tanıştığı Suriye asıllı kadını ilk önce evine götürdü ardından cinsel istismarda bulunduğu gerekçesiyle hakkında dava açılan ve yargılanan 60 yaşındaki A.Ç cezasında hiç bir indirim olmaksızın 17,5 yıl hapis cezasına çarptırıldı.
gunun-en-igrenc-haberi

Çermik ilçesinde ikamet eden A.Ç 2014 senesinin eylül ayında ülkelerindeki iç savaştan dolayı Suriye'den kaçarak Türkiye'ye sığınmacı olarak gelen 42 yaşındaki M.E aracı vasıtası ile 2 bin liralık bir ücret karşılığında tanıştı. A.ç Petekkaya Köyü Dalpek Mezrası 'ndaki evine götürdü. Evine götürdüğü Suriyeli kadına cinsel istismara bulunulan kadın ardından intihara kalkıştı. Bunun üzerine jandarma bu konu hakkında soruşturma başlattı.
Kadın koruma altına alınırken A.Ç hakkında nitelikli cinsel istismar ve ayrıca şahısı özgürlüğünden yoksun kılmak ve hafif yaralama suçlarından dolayı 22 sen hapis İsteği işe Diyarbakır 3. Ağır Ceza Mahkemesinde dava açıldı.
Dava iddianamesinde M.E 'nin para karşılığında kendi isteği ile şüphelinin yanına geldiği ve beş gün kadar burada kaldığını ve sürekli şekilde bağırdığını kaçmak için köyün yoluna çıktığını ve şüphelinin yakın akrabaları tarafından engellendiğini söyledi. Olayın ardından Çermik Devlet Hastanesine sevki sağlanan mağdur kadının Adli muayenesinde kendisine saldırmış olduğu suratına vurduğu söylemini kayıt altına alan savcı M.E nin sol kulağındaki zarında yırtılma olduğunu ve vücudunda basit tıbbi malzemelerle onarılmayacak derecede yaralar olduğu belirlendi. Savcı kadının kendi iradesi dışında üç defa cinsel istismarda bulunulduğunu A.Ç 'nin ceza almasını istedi.� "Ülkeme dönmek istiyorum"
Suriyeli M.E verdiği ifadede ülkemde bir şahıs tarafından bayıltılıp Türkiye'ye getirildiğini söyledi. "Gözlerimi açtığımda kendimi A.Ç'nin evinde olduğunu söyledi. Tam beş kez kaçma girişiminde bulundum . Her kaçmak istediğimde A.Ç beni dövdü. Beş günde bana üç kez tecavüz etti. Gururuma yediremediğim için intihara kalkıştım. Türkiye'de durmak istemiyorum . Çocuklarının yanına gitmek istiyorum. " Dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder