22 Ekim 2016 Cumartesi

Havuç Rüyası Tarifi

Yine tatlı krizi yaşıyorum . Ve gece gündüz demeden hazırlık yaparım biraz çılgınım bu konuda yemek tatlı hatta mutfak benim işim hanımlar tabi sizi unutmam imkansız . Sizlerle bu mükemmel tarifimi paylaşmamak olmaz tabi..👍😊 hadi başlayalım. Kolay gelsin .. afiyet bal şeker olsun.😋

Havuç Rüyası Tarifinin İçin Gerekli Malzemeler


Bir kg orta boy havuç
İki su bardağı şeker
Dört yemek kaşığı nişasta
İki paket vanilya
Bir tane limon 🍋 kabuğu rendesi
Bir limon 🍋 suyu
Aralarına dizmek için pötibör bisküvi
havuc-ruyasi-tarifi

Havuç Rüyası Tarifi


İlk önce havuçları soyalım iri şekilde doğrayalım ve beş su 💦 bardağı suda haşlayalım. Ve haşlanan havuçları içindeki suyu ile robottan geçirelim. Ve püre haline getirelim. Hazırladığımız püreyi tencereden alalım.

Nişastayı tepeleme bir kaseye alalım ve bir bardak suda çözelim ve pürenin içine karıştıralım . Şekeri limon suyunu ve kabuklarını ardından vanilyalı ekleyip muhallebi kıvamına gelene kadar karıştıralım. Ve pişirelim.
Bir tepsi yada orta boy borcamı su ile ıslatın bir kat bisküvi üzerine havuçlu muhallebiden bir kepçe koyalım istediğiniz katta hazırlayın. Ben diktörtgen kaba 4 kat yaptım. Ve en son üzerini istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz. Ben Hindistan cevizi tercih ettim. Ve buzdolabına alalım iki saat dinlendirip servise sunalım.

Afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder