26 Ekim 2016 Çarşamba

Kansere Yakalanan Talihsiz Kadının Kocası İle Acı Sınavı

Kansere Yakalanan Talihsiz Kadının Kocası İle Acı Sınavı


Muhterem G. Günümüzün illet hastalığı kansere yakalandı. Ve kocası karısını bu haliyle ilk önce dövdü ardından hastalığının tedavisi için ayırdığı parayı ve parmağındaki alyansını alarak arkadaşının eşiyle kaçtı.

Olay İstanbul Sancaktepe ' de ikamet eden 43 yaşındaki Muhterem G. 'Ye 28 şubat 2016 göğüs kanseri teşhisi konuldu. Hasta olduğunun meydana çıkması ardından eşi  E. G sürekli şehir dışına işe gittiğini söyleyerek evinden ayrılmaya başladı.

Muhterem G. Kemoterapi tedavisinin başladığı sırada 21 Nisan'da eve geldi ve hastalığının ardından ikinci kabusu başladı.

Parasını ve altınlarını aldı.


İddialara göre Muhterem G. Eşinin telefonunda kendi arkadaşının eşiyle olan konuşmalarını yakaladı. Eşine bu mesajlar nedir ? Diye sorduğunda şiddete maruz kaldı. Ve bununla da yetinmeyerek hasta olan eşini dövdükten sonra tedavi için olan parasını ve 9 bileziğini 9 çeyrek altınını ve beş bin lirayı alarak evi terk etti.

Eşinin parmağındaki yüzüğüne kadar her şeyini alarak evi terk ettiğini söyleyen çaresiz kadın zor zamanlar geçirdiğini söyledi . Eşinin bir kaç gün önce yine beni arayarak yapmış olduklarından pişman olduğunu ve vicdan azabı çektiğini ve kendisine para vereceğini söyleyerek evine çağırdığını belirtti.
Benim evdeki en büyük destekçim olan üvey kızımıda alarak davet edilen eve gittik eşim sevgilisi ve kayınvalidem beni darp ettiler paramparça ettiler beni dedi .

Kanser hastası olan kadım karakola giderek darp raporu aldı. Eşi ve eşinin sevgilisinden şikayetçi oldu. Çağrı usulü koruma tahsis edildi ve boşanma davası açtı. Kanser olmasından ve Sancaktepe Belediyesinin üç aylık yapılan yardımıyla geçindiği için zor zamanlar geçirdiğini söyleyen Muhterem G devam etti.
Benim en çok morale ihtiyacımın olduğunu söyledi doktorlar ama bu adam beni bitirdi. Göğüs kanserin geçti yendim ama hastalık lenflere sıçramış . Böyle bir durumda be olabilir ki ? Eşimi çok sevmiştim kaçarak evlenmiştim. Ancak şimdi beni öldürmekle tehdit ediyor. Eşim hasta olduğunda benim içim sızlardı . Başından bir saniye bile ayrılmazdım. Ama o beni en kötü ve zor günlerimde yalnız bıraktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder