19 Ekim 2016 Çarşamba

Erkekler Hamile Kalsaydı, Neler Olurdu?

Erkekler Hamile Kalsaydı, Neler Olurdu?


Eminiz bu yazımızı kadınlar çok beğenecektir.
Yaşamında bir çok şeye sekte vuracaktır bu olay, örneğin halı saha maçları.
erkekler hamile kalsaydı
-Arkadaşı, -Ahmet seni yazıyorum yarın ki maça. -
-Ahmet: Kızgın bir ifade ile, ben iki aylık hamileyim, umuttun mu? -Arkadaş: Yapma ya desene dokuz ay uzaksın sahalardan..
-Ahmet: Hiç sorma abi ya, sinirlerim bozuluyor düşündülçe offf. -Arkadaş gel olum, kaleye gecersin en azından :)
erkekler hamile kalsaydı-3
Aşermeleri de bir sorun, iyice tuhaf olurlardı kesin.
-Ayşe git şuradan bir rakı kap gel bana. Acayip canım çekti, yanına da şöyle kavun ve peynir.
-Ahmet manyak mısın sen oğlum, bu mevsimde kavunu nasıl bulayım.
-Nasıl bulursan bul getir aşeriyorum gördüğün gibi.
İçki muhabbetleri de değişirdi muhtemelen.
-Hadi oğlum pislik yapma bi tek atalım şurada.
-Yok ben içmeyeyim arkadaş.
-Yine hamilemisin lan
-Evet kaza ile oldu lan
Karısı geç kaldığı zaman. Her 1 saatte bir telefonla arayıp, ne zaman geleceğini soracaktır.
-Canım ne zaman geliyorsun, çok sıkıldım.
-Ahmetcim toplantı ne zaman biterse o zaman geleceğim.
-Sen olmadan o toplantı olmuyor mu yaaa
-Tamam mümkün olduğunca erken gelmeye çalışacağım
Yaklaşık 1 saat sonra.
-Ayşe yola çıktın mı?
-Hayır Ahmetçim, toplantı henüz bitmedi.
Sessizlik...
-Ben anladım senin hayatında biri var.
Çat telefon Kapanır. Ayşe döner bu kez
-Ahmet ne saçmalıyorsun, iş yerimdeyim inanmıyorsan kalk gel bak.
-Tabii tabii çirkinleştim o yüzden beni artık görmek istemiyorsun.
- Ya sabırrr
hamile kalsaydı
Acıya fazla tahammülleri olmadıkları için, işimizde çok zor olurdu sanırım. Çocuğa yıllar boyu onu doğururken çektiği acıları hatırlatırdı büyük bir ihtimalle.

Doğuma giderken, arabada trafikte kalırlarsa bir facia sebebi olabilirdi.

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder