5 Ekim 2016 Çarşamba

Kadın 👵 Olmak ve bir kadın ağzından alternatif namus tarifleri..

Kadın 👵 Olmak ve bir kadın ağzından alternatif namus tarifleri

Yüzüme baka baka bana "abla" diyen ve hemen ardından cinsel fantezi kuran erkeklerin namus düşüncelerine göre ahlaksız ve namussuz olabilirim evet. Ancak saatlerce sokaklarda gitar çalan ve gün içerisinde bir çay parası bile kazanamayan müzisyenin yanına yaklaşıp " oynak hareketli bir şeyler çalar mısın? " Deyip ve Sokak müzisyeninin çaldığı müziğe deliler gibi dans edip ardından para kutusunu elime alıp emekçinin bir kaç gün olsa da geçim edebileceği parayı dinleyenlerden toplayıp müzik emekçisine " hoşçakal cann " diyerek oradan basıp giderek namuslu bir kadın olduğumu düşünüyorum bayım!

kadin-olmak-namus-1
Üzgünüm ne yazık ki bayım ben ne evlilik yapılacak bir kadınım nede eğlenebileceğin bir kadınım. Birlikte bir çay demleyip içerek dertleşebiliyorsak yine birlikte dere tepe demeden gezip sokaklarda bir kedi köpek sevebiliyorsak birlikte geçirilen zaman dilimlerine özgürce zaman geçirdiğimiz zaman dilimleri ilave edebiliyorsak ben işte buna bölüşmek diyorum bayım!

kadin-olmak-namus
Ben bölüşecek bir kadınım ve seninde bölüşülecek bir adam olman gerekiyor. Bölüşebilen bir kadın olarak namuslu biri olduğumu düşünüyorum. Hiç kimsenin ve hiç bir evin kadını değilim ben bayım! Namus kavramının bakirelikte giyimde kuşamda ve üslupta aranması bana çok saçma geliyor bana.
Bayım! Bazen bir kalabalığın içinde çılgınlar gibi şarkılar söylerim bazen ağzımdan küfürler çıkabilir kötü sözler duyabilirsin bazen yollara vururum kendimi bazen toplu taşıma araçlarında bacaklarını iki yana atan bir erkeğim yüzünden taraf kendisine bakarak namussuz diyebilirim.

kadin-olmak-namus
Bana göre namussuzluk sömürüdür. Hor görmektir. Ağaçları, insanları.çocukları, yaşlıları, kuşları can bellerim ben. Can sırrına ermiş bir kadın olarak namusluyum ben bayım!
Ben aşka inanırım sevişmeye değil. Benim için dayatılmış bütün rollere karşıyım anne olmak zorunluluk değildir ancak annesi olmayan öksüz bir çocuğu bağrıma basarım ben bütün aç insanları ve kendimi doyuracak kadar yemek yaparım ben elimden geldiği kadar çekiç pense tornavida kullanabilirim ben. Masada hiç erkeğe hesap yıkmadım ben. Ve ayrıca yine hiç kimseye muhtaç olmadan bir barda iki bira içebilirim ben . Kendi kendine yetebilen bir kadın olarak namuslu olduğumu düşünüyorum bayım! �

kadin-ve-namus
Sana anladıysan alternatif namus tariflerinden bahsettim bayım ! Ben böyleyim namus anlayışım bu toplumun vermiş olduğu duvarları yıkmak değil benim amacım , Evren'in yeşilin doğanın gökyüzünün bahçelerin bana çok iyi geldiğinin bilincinde olan kadın olarak namuslu olduğunu düşünüyorum bayım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder