21 Ekim 2016 Cuma

İlginç ve çarpıcı protesto; Kendisi hakkında yapılan yorumları elbiselerinin üzerine yazdı:

İlginç ve çarpıcı protesto; Kendisi hakkında yapılan yorumları elbiselerinin üzerine yazdı:


Bugüne kadar yani aşağı yukarı 6 yaşımdan beri görünümüm hakkında yorum yapmaya başladıklarından beri benimle beraber giyinirken yada ne zaman yorum yapsalar bir tarafım gözüme ilişiyor ve aklıma geliyor.
İngiliz tasarımcı Jojo Oldham'a ait sözler çoğumuzun yaşamış olduğu tanıdık hisleri anlatıyor. Ancak kendisinin bu durum ile başa çıkma şekli biraz sıra dışı kalıyor.

ilginc-ve-carpici-protesto
Oldham yüzü ve vücudu ile alakalı yorumları sokakta yürürken kendisine atılan sözleri farklı şekilde elbisesine yansıttı. Ve insanların ona karşı söylemiş olduğu sözleri üzerine giyerek napıyoruz biz ? Sorusunu sordu.
ilginc-ve-carpici-protesto

Biraz daha inçe olsan iyi olurdu aslında " iri kemikli". Memeler güzelmiş " ateşli " ". Berbat dişlerin var " genç kadının elbisesine yazdığı bir kaç tanesi kendisiyle ilgili vücudunu sevdiğini vücuduna karşı saygı duyduğunu belirten Oldham yaptığı tasarımına dair şunları ekliyor. " Eskiden olsa bu şekilde dürüst bir parçayı asla yaratamazdım utanırdım.
ilginc-ve-carpici-protesto-1
Nedeni ise insanların benim hakkımda söyledikleri sözleri gerçeklik payı var zannediyordum. Ancak şimdi ise vücudunla ile alakalı savaşmaya ve uyulmak için aşikar bir kalıp içine girmek istemiyorum. "
Oldham Mashable ' a vermiş olduğu röportajda çocukların kendilerini incelemeye kendi ve birbirlerini eleştirili olmalarına çok fazla erken yaşlarda başladıklarını söylüyor.

ilginc-ve-carpici-protesto-2
Ve bu durumun endişe verdiğini anlatan Oldham " Benim amacım birbirimize nasıl şekilde davrandığımızı ve vücudumuzun hakkında ne tür konuştuğumuzun hakkında bir tartışma başlatmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder