7 Ekim 2016 Cuma

Hülya Avşar kızı için dört hizmetçi tuttular iddiasına sinirlendi.

Hülya Avşar kızı için dört hizmetçi tuttular iddiasına sinirlendi:


Kaya Çilingiroğlu kızı Zehra ile bir göz odada yaşıyorlar.
Bir özel proğrama konuk olan Kaya Çilingiroğlu basında son zamanlarda yer alan konu ile alakalı kızları Zehra için 4 hizmetçi tutuldu haberine açıklık getirdi.
hulya-avsar-1
Konuk olduğu Renkli Sayfalar programında çarpıcı açıklamalarıyla da ilgi çekti.
Kızı Zehra'yla her telefon konuşmalarında " baba çamaşır yıkadım yemekleri yaptım " dediğini söyledi. Her konuşmamızda bizi dahada şaşırtıyor dedi. Sabah 09.00 kalkıp akşam 16.00 kadar bu işlerle uğraşıyor. Altı üstü bir tane odası var. Anlamıyorum bu haberler nasıl çıkıyor anlamıyorum.
hulya-avsar-2
Üç tane uşak , beş tane şöför verdik yanına iki tane limuzin üç pilot var. Evinin kapısında kızıma ait özel uçağı da var. Zehra yurtta kalıyor ve 30 m2 bir odası var. Başka ne olabilir ki zaten ? Dedi. İşte Renkli Sayfalardaki programda Kaya Çilingiroğlu'nun açıklamaları ..
hulya-avsar

" Bu Ev Beni Bastı Ayvalık'a Gidiyorum"
Zebrayı okuluna uğurladık . Bana ayrılık çok zor geldi. Zehra isterse 100 yaşında olsun bana göre ilk onu kucağıma aldığım halinde . Annesi çok rahat bana göre " onu bırakıp gelirken görürsün " dedim. Ertesi gün bu ev beni bastı ben Ayvalık'a gidiyorum . Dedi.
hulya-avsar
Hülya Zehra'yı çok özler.
Eminim Londra'ya gider gelir hatta en sonunda oraya taşınır. Kızım bana çok benziyor. Birde fazlasıyla halk çocuğudur. Rahattır girişkendir . Hülya ile Zehra'yı Trabzon'a götürdüm . Bir ailenin evinde konakladık. Zehra'ya bayıldılar. İnsanların gözünde Kaya Çilingiroğlu ve Hülya Avşar denildiği zaman ulaşılmaz zannediyorlar . Halbuki bizde sıradan insanlarız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder