12 Kasım 2016 Cumartesi

24 Saatte Gezebileceğiniz Beş Ülke

Sizde benim gibi gezmeyi seviyorsanız bu yazımız size hitap ediyor demektir. Seyehat planı yaparken hepimiz gezdiğimiz ülkede ne kadar kalacağımızı planlar ona göre kıyafet alırız.. En azından biz kadınlar öyleyizdir, seyahate çıkarken sabah giyeceğim kıyafet, öğlen giyeceğim kıyafet ve en önemlisi akşam giyeceğim kıyafet diye sınıflandırırız. En azından ben öyleyimdir 🙂Aslına bakarsanız şöyle hiç bir şey taşımadan ki en çok uçak çıkışları valiz beklemekten içime fenalık gelince bu duyguyu yaşarım. Nereye gidebilirim diye söyle araştırdım 24 saatte 5 ülke gezebileceğimi keşfedince sevinçten çığlık attım. İşte sonunda hem doyurucu hem de fazla bir şey taşımama gerek kalmayacak bir Seyehat planı yapabilirim dedim ve kolları sıvadım.

Lihtenştayn

Lihtenştayn ismini bir aileden almaktadır, Avusturya ve İsviçre arasında bulunan bir şirin ülke. Doğal güzellikleri orta çağdan kalan binaları ile sizi büyüleyecek tir. Avrupa kıtasının en huzurlu ülkelerinden bir tanesidir Lihtenştayn. Gitmişken Opera ve klasik müzik konserleri ile ünlü olan Lihtenştayn’de bir konser dinlemeye çalışın. 160 km²’lik yüzölçümü ile çok kısa sürede gezebileceğiniz şehri gidip görmenizi tavsiye ederim.DEVAMI İÇİN TIKLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder