30 Kasım 2016 Çarşamba

Beni Arkamdan Vuran Herkese



Hani yüzüme canım cicim, arkamdan her haltı karıştıranlara. 😠Ben sizi görüyorum sizi görüyor olmam sizin gibi davranacağım anlamına gelmez. Ben çevremi temiz tutmayı kendime prensip edinmiş bir insanım. Öyle iki yüzlü davranmayı sevmem, benim temizliğim dürüstçedir..😉
Zamanın içinde kaybolduğun anlar vardır.Bu kayboluş çoğu  zaman bir ihanet, bir acı nedeniyle olsa da ilerleyen günler de anlarsın ki kendine geliştir bu. Önceleri seni yakan, yıkan ne varsa yanarsın. Yıkılırsın da sonrasında o yeniden hayata meydan okurcasına ayağa kalkış var ya işte öyle anlarda tanırsınız kendinizi. Öyle anlar da sizi değersizleştirmeye çalışanlara inat vurursunuz yüzlerine değerinizi. Sen bende kendi farkında olduğun değersizliğini yok etmeye çalışırken benim değerli olmamım altında ezildiğin için beni yok etmeye çalıştın demeye gerek bile görmezsiniz. Çünkü her sözünüze sağır, her ilginize kızgın,her iyi tavrınızdan  rahatsızdır.
Sen saçları toplar, makyajını yapar, tek kelime etmeden yüzünüzde ki gülümsemenizle gözlerinin içine bakar ;seni değersiz kılan ben değilim sensin diye düşünerek ve bunu ben değiştiremem ruhunu temizlemen gerek ama bunu ben yapamam diye içinizden geçirerek layık olduğun hayata uğurlarsınız.
Bu veda da değildir bir  artık başlangıçtır bu kendi hayatınızı seçmenizin zamanın geldiği andır sadece..
DEĞERLİ KALIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder