9 Kasım 2016 Çarşamba

Bekar ve 35 yaşında Kadın olmak!

Bekar ve 35 yaşında Kadın olmak!


Her kadının kendi yaşamından kesitler bulacağı bir makale.. Özgüveniniz tavan yapacak, :) Okuyunuz..

Tam 20 gün sonra 36 . Yaşını kutlayacak bir ablanız olarak kabul edin yazdıklarımı..
Ben bu yaşamı tersten yaşadım .
18 yaşına kadar barlara girmek için çabalayan biri olarak reşit olduğum gün duruldum.
19 yaşında ise beraber olduğum adamla 21 yaşımda evlilik yoluna girdim.
22 yaşımda evet annelik denen o güzel duyguyu tattım ve arkasından 24 yaşımda ikinci çocuğumu aldım kucağıma.
İkinci çocuğuma süt verirken üniversite hayatına döndüm.
30 yaşıma geldiğimde bir seneliğine yurt dışındaki bursu kazandığımda anneme bir seneliğine çocuklarımı emanet edip gittim.
Geri döndüğümde ise eşimden boşandım . En sık aldığım mesajlardan birisiydi, boşandın , hayatın bitti orta yaşlardasın ve iki tane çoçuğun var diye gibi gibi ..
Bende bu duruma alışmıştım artık.. artık genç değildim. Aslına bakarsanız özgüveni yüksek birisi olmama rağmen hayatımdaki kişiyi memnun etmek adına saçma sapan şeyler yaptım.
Şubat ayının sonlarında birden bire bir aydınlatma yaşadım. Karşımda duran adam makyajımdan tutun kılığıma kıyafetime kaşıma gözüme saçıma kadar her şeyi eleştiriyordu.
Ceviz kabuğunu doldurmayan şeyler " Ben kıvırcık saç sevmem saçların hep toplu olacak" ardından banyoya gittim ve aynada kendime şunu sordum " Ben ne yapıyorum" ..
Bütün hayatı boyunca sevilen sayılan biri olmuşum her şeyi kendi istediği şekilde yaşamış biriydim ama aynadaki ben ben değildim.. Yalnızlıktan korkan ve sürekli bu yüzden taviz veren bir kadın vardı aynada . Ve açıkçası ben bu kadından hiç hoşlanmadım. Aynanın karşısında saçlarımı kökünden kazıdım.
" Olamaz sen ne yaptın ?" Diye karşımda bağıran adama ellerine saçlarımı verip ister fön çek ister topla istersen kıçına sok bunları hadi hoşçakal !!!!
Ardından pişman olur muyum diye düşündüğüm oldu ama bu güne kadar hiç pişman olmadım.
36 yaşında olan boyunca çocukları olan 1,5 metre boyu olan ve subay traşlı saçları olan bir kadının hemen hemen her gün iltifat alabileceğini gördüm.
Asla kimseye muhtaç değiliz.. hayat bitti felanda değil .. Özgüveninizi karalamaya çalışanlara aldanmadan ilerleyin.
Kendinizi sevdiğinizde başkalarınını da sizi seveceğini unutmayın. Özgüveni sağlamlaştırın yürüyüşünüz bile asileşecektir. 30 yaşındaki kadın genç kızken kadınlığa daha yeni geçmiştir.
Kendini tanımanın daha başındadır. İyi insanlara mütevazi yaklaşırken egosunu zedeleyen terbiyesizlere karşı ise bastığınız toprağı soluduğunuz havayı şereflendirin. Mesajını verin.
Ve 30 yaşında olan bir kadın çok rerörerö !!!
Diyen adam kendisi de biscolata erkeği değildir bunu da unutmayın!

Bu hayat bizim ...
Alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder