22 Kasım 2016 Salı

Sosyal Medya Kuklaları..



Sosyal medya hepimizin hayatını etkiliyor, bazen güç oluyor, bazende bela..Hepimizin facebook, Instagram, twitter gibi hesapları var. Herkes farklı kullanıyor sosyal medya hesabını. Kimi gündemi takip etmek için, kimi eş dostu ile bağlantı kurabilmek için. Kimi işi için kullanıyor bu hesapları, kimi de ava çıkıyor. Bana sorarsanız ava çıkan terbiyesiz insanlar en rahatsız eden kesim. Neyse Allah'tan bilişim suçları da artık iyi takip ediliyor, ama ne olursa olsun çocuklarımızı iyi korumalıyız asla başı boş bırakmamalıyız bu konuda. Bir kesimde adeta nispet yapmak için kullanıyor sosyal medyayı. Bir arkadaşımız çok sinirlenmiş döktürmüş 🙌. Ben çok güldüm 😄yazılanlara, gerçeklik payı da çok fazla neden niçin yaparlar anlamam. Neysen osun ama yapan çok, herşey kararında güzeldir. Tabii sevdiğin insanlarla paylaştığın güzellikleri eş ve dostunla paylaşman güzel deee. Doz önemli bir şeylerin çırkını 😡çıkarmanın bir anlamı yok. Bu konuda bir arkadaş döktürmüş Çok hoşuma giden yazıyı sizlere sunuyorum, takdir sizin.. Yazıyı okuduktan sonra yorum yazarsanız sevinirim.. Öptümmm..💋

Sosyal medya kuklaları:

Eşinle hemen hemen her akşam kulaklarımızı tırmalayan tartışmaları kapıları çarpıp çıkmaları bilmesem sosyal hesabınızdan evlilik hayatınızı pembe dizi haline anlatmana kocişinin kraliçesi yazmana kocişkomla kahve keyfisi 💃hikayelerine inanırdım inan.

Toplumun orta yerinde de küçük masum yavrunu sudan bahanelerle azarladığını aşağıladığını ve parkta oyun oynarken üstü başı toz toprak oldu diye çocuğunun suratına kocaman bir şaplak attığını bilmesem ve sosyal hesabında " Koklamaya kıyamadığım yavrum " demene " Benim için en önemli şey çocuğumla geçirdiğim zamandır" demen büyük sözler etmene inanabilirdim belki.

Eşinin seni sayısını bilmediğin kadar aldattığını anlatmasaydın yazılanlara bakarak dünya üzerinde en mutlu insanlardan biri olduğunu ve kocanın sana sadık olduğunu sanabilirdim.
Salondaki takımları alabilmek için günlerce kocanın beyninin etini yiyerek ama takımı aldıktan sonra yine sosyal medya hesabından " Kocişimin evlilik yıl dönümü hediyesidir" yalanını uydurdun.

Bana göre sen ; yalanlarınla insanlara paylaşımların la tatmin etme yolunu buluyorsun. Kendini mutlu etmek adına bir çok insanı kandırmayı tercih ediyorsun. İlk önce evliler ardından bekar kızlar inanıyor yazdıklarına. Dünyada en iyi koca senin kocan en iyi eş sensin ve en iyi anne sensin ve mutlu yuvan var sanıyorlar. Ve bilinçsiz şekilde sana inanıyorlar .

Ufacık bir tartışmada nefret ediyorsun, istediğin bir şey olmayınca dünyayı başına yıkıyorsun kocanın.
Gerçektir veya değildir makyaja boyayıp ortama saçtığı özel yaşamın her zaman balayında gibi anlattığın evliliğin kimlere huzur vermiyor kimleri huzursuzluğa sevk ediyor biliyor musun?
İlk önce kendine ardından seni takip edenlere topluma ne kadar büyük zararlar verdiğinin farkına varmalısın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder