11 Kasım 2016 Cuma

Yılbaşında Nerelere Gidebiliriz?

Yılbaşında Nerelere Gidebiliriz?


Yılbaşında yapabileceğiniz çok fazla aktiviteler vardır. İster Türkiye'de isterseniz yurt dışında ister kayak anlamında yapılabilecek çok keyifli aktiviteler mevcuttur. Türkiye'de kalacaksanız özellikle İstanbul'da yaşıyorsanız Ağva, Sapança Büyük Ada gibi yerlere gidilebilir.
agvada-yilbasisapancada-yilbasibuyukadada-yilbasi

Hayır ben tatilimi yurt dışında geçirmek istiyorum diyorsanız, Londra, Paris, Berlin, Barceleno gibi başkentlere gidilebilir.
berlinde-yilbasi londrada-yilbasi barcelonada-yilbasi

Kayak için ise Türkiye'de bu arada kayak cenneti diyebiliriz Türkiye için gidilebilecek çok güzel yerler var. Palandöken, Uludağ, Kartal kaya en ön plana çıkan kayak merkezlerimiz dendir. Bunun haricinde Sarıkamış Ve Erciyes kesinlikle gidilebilecek kar kalitesi çok yüksek olan yerlerdir.

palandoken-kayakuludag-kayak

Eğer sıcak bir yerlerde yılbaşını geçirmek istiyorum diyorsanız size önerilerimiz şunlar. Yurt içinde sakin bir yer istiyorum diyorsanız önerilerimizin başında Bodrum gelmektedir. Sizde sadece balık yemek istiyorum ve buna değer diyorsanız Bodrum tam size göre. Yurt dışı için Havana önerilerimizin başında gelecektir. Latin müziği, nefis egzotik yemekler ve candan insanlar. Daha ne olsun o zaman Küba'nın başkenti Havana tam size göre.
yilbasinda-bodrumyilbasinda-havana

Şöyle gizemli ve egzotik bir yerde yeni yıla girmek istiyorsanız Hindistan tam size göre farklı bir kültürü canlı insanları ile çok güzel günler yaşamak için harika.. Tayland eğer aradığınız deniz ve güneşse size Tayland'ı öneririz. Ben soğuğu sevmem sıcak bir yerde yeni yıla girmek istiyorum diyorsanız kesinlikle Tayland size göre. Sımsıcak ve nazik insanları size tekrar gitme isteği uyandıracak bir yer.
yilbasi-hindistanyilbasi-tayland

Tüm fotoğraflarımızın büyük halini görebilmek için aşağıdaki fotoğraflardan birine tıklayarak GALERİMİZE gidebilirsiniz…


[gallery columns="6"]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder