17 Kasım 2016 Perşembe

Erkekler Hamile Kalsaydı, Neler Olurdu?

Eminiz bu yazımızı kadınlar çok beğenecektir.
Yaşamında bir çok şeye sekte vuracaktır bu olay, örneğin halı saha maçları. 
-Arkadaşı, -Ahmet seni yazıyorum yarın ki maça geliyor musun?
-Ahmet: Kızgın bir ifade ile, ben iki aylık hamileyim, unuttun mu? 
-Arkadaş: Yapma ya desene dokuz ay uzaksın sahalardan..
-Ahmet: Hiç sorma abi ya, sinirlerim bozuluyor düşündülçe offf.
 -Arkadaş gel olum, kaleye gecersin en azından 🙂
Aşermeleri de bir sorun, iyice tuhaf olurlardı kesin.
-Ayşe git şuradan bir rakı kap gel bana. Acayip canım çekti, yanına da şöyle kavun ve peynir.
-Ahmet manyak mısın sen oğlum, bu mevsimde kavunu nasıl bulayım.
-Nasıl bulursan bul getir aşeriyorum gördüğün gibi.
İçki muhabbetleri de değişirdi muhtemelen.
-Hadi oğlum pislik yapma bi tek atalım şurada.
-Yok ben içmeyeyim arkadaş.
-Yine hamilemisin lan
-Evet kaza ile oldu lan
Karısı geç kaldığı zaman. Her 1 saatte bir telefonla arayıp, ne zaman geleceğini soracaktır.
-Canım ne zaman geliyorsun, çok sıkıldım.
-Ahmetcim toplantı ne zaman biterse o zaman geleceğim.
-Sen olmadan o toplantı olmuyor mu yaaa
-Tamam mümkün olduğunca erken gelmeye çalışacağım
Yaklaşık 1 saat sonra.
-Ayşe yola çıktın mı?
-Hayır Ahmetçim, toplantı henüz bitmedi.
Sessizlik…
-Ben anladım senin hayatında biri var.
Çat telefon Kapanır. Ayşe döner bu kez
-Ahmet ne saçmalıyorsun, iş yerimdeyim inanmıyorsan kalk gel bak.
-Tabii tabii çirkinleştim o yüzden beni artık görmek istemiyorsun.
– Ya sabırrr....Devamı için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder