17 Kasım 2016 Perşembe

Fatma Girik Ameliyat Oldu

Yılların sanatçısı Fatma Girik Ameliyat Oldu, uzun süredir yaşadığı rahatsızlığı nedeni ile tedavi gördüğü hastanede bir operasyon geçirdi. Emektar oyuncu hastanede yaptığı açıklamada “Geçen hafta perşembe günü hastaneye geldim. Şuan sağlıkla ilgili çok iyiyim. Aniden çıkmış bir şey diyorum ben ama doktorum değil diyor. Aniden ayağım ağrımaya başladı. Buraya geldim. Eksik olmasın doktorum beni tamir etti” dedi.
Ameliyatı gerçekleştiren Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Doç. Dr. Çağatay Öztürk Fatma Girik'in hayati bir tehlike yaşamadığını vurguladıve sözlerine şu şekilde devam etti “Git gide artan bir kalça ağrısı vardı. Geçen hafta itibarıyla artık yürüyemez hale gelmişti. Yapılan tetkiklerde kalça ekleminde bir dejenerasyon saptadık ve kalça eklemini protezle değiştirdik. Ameliyattan bir gün sonra yürütmeye başladık. Şimdi ameliyatın 1. haftasına yaklaşıyoruz” dedi.
Fatma Girik'in bir süre daha müşahede altında kalacağını belirtti. Sözlerine şu şekilde devam etti “Şuan yürüyor. Bir, iki gün daha hastanede fizik tedavi süreci var. Ondan sonra eve çıkaracağız. Muhtemelen hafta başında taburcu edilir” diye devam etti sözlerine.

Fatma Girik ameliyat oldu Ünlü sinema oyuncusu Fatma Girik, kalça eklemindeki rahatsızlık nedeniyle ameliyat oldu. Sağlık durumunun iyi olduğunu söyleyen Fatma Girik'e geçmiş olsun dileklerimizi yolluyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder