6 Haziran 2016 Pazartesi

4. Kattan Düşen 3 Yaşındaki Çocuğu Havada Yakaladı

Kastamonu’da öyle bir olay oldu ki şaşırmamak elde değil.
Milliyetin haberine göre, Kastamonu'da alışverişe giden annesinin içeride unuttuğu anahtarı, balkondan atmak için balkona giden 3 yaşındaki çocuk, 4.kattan düştü.

Alişveriş yapmak için markete giden Sigar Kaya Kurtcuoğlu (22) 3 yaşında ki oğlununu evde yalnız bıraktı. Giderken anahtarı evde unuttu, alışveriş yaptıktan sonra eve gelen anne, dışarıdan oğluna seslendi. Annesinin sesini duyan bebek dışarıya çıktı annesi ondan balkondan anahtarı atmasını istedi. Annesinin söylediğini yanlış anlayan 3 yaşında ki bebek balkona çıkarak kendisini aşağıya attı. O sırada oradan geçen Azdavay Belediyesi Zabıta Memuru Ömer Yıldız, çocuğun hızını alan tentene çarptıktan sonra zıplayıp tam düşecekken havada tuttu ve büyük bir faciayı önledi. Çok vakit geçirmeden önce Azdavay Devlet Hastanesine daha sonra da Kastamonu Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesine kaldırıldı. Sağlık durumunun çok iyi olduğu belirtilen bebek taburcu edildi.
Günün kahramanı olan Zabıta Memuru Ömer Yıldız olayı şu şekilde anlattı:
“Dün akşam saat 20.30 sıralarında evden çıkıp çarşıya doğru geliyordum. Binanın önüne geldiğim esnada bir gürültü, bir bağrışma duydum. Durup bakınmaya başladım. Yukarı doğru baktığımız çocuk balkonda idi. Kadın aşağıdan bağırıyor ‘oğlum geri git’ diye. Bende bakarken çocuk birden kendini balkondan aşağıya doğru sarkıttı ve birden salıverdi kendisini aşağıya. Kafasını alt dairenin balkona çarparak tentenenin üzerine düştü. Tenteneden zıplayarak buradan da benim kucağıma doğru geldi. Bende çocuğu tutmaya çalışıyordum, yanımda da birkaç kişi vardı. Çocuğu tutup direk Azdavay Devlet Hastanesine götürdük. Burada ilk müdahalesi yapıldıktan sonra beyin tomografisi çekilmesi için Kastamonu’ya sevk edildi. Aile, çocuğu alıp Kastamonu’da götürdü. Ben, bir süre sonra tekrar aileyi arayıp çocuğun durumunu sordum. Bana herhangi bir hayati tehlikesinin olmadığını ama müşahede altında tutulacağını söylediler. Bir süre müşahede altında tutulduktan sonra gece saat 04.00 civarında aileyi taburcu etmişler. Çocuğun yaşaması ve sağlıklı olması bizleri sevindirdi, mutlu etti”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder