19 Ağustos 2016 Cuma

Allah'ım Çocuğum Yandı..:(

Allah'ım çocuğum yandı

Okuduğunuz başlık ne kadar korkutucu değil mi? Okurken etkileniyorsa insan yaşayan ne yapmaz acaba? Değerli üyeler bir çok bilgi içeren faydalı yazılar paylaştım sizlerle fakat bu bambaşka bir şey başımdan geçen bir olayı anne olarak gerçek his ve duygularımla paylaşmak istedim paylaşmamın nedeni ise benim yaşadığım bu inanılmaz acıyı sizler yaşamayın istedim. konu evladın olunca küçükte olsa büyükte olsa yaşanan acı farketmiyor onun acısı sizin acınız oluveriyor birden çok yeni bir olay memlekete ailem yanına gittim herkesin yaptığı gibi aile ziyareti akrabamın beni yemeğe davet etmesi beni çok mutlu etmişti akraba bağları bilirsiniz işte fakat sonucu bu kadar kötü olacağını kestiremez bilemezdim. 2 yaşındaki dünyalar tatlısı oğlum sofraya gelen çaydanlığın dökülmesiyle ve aniden bağırmanın verdiği korku ile üzerine emekledi iki ayağı diz kapakları tamamen yandı. Yanık derindi hayatımda yanmanın ne demek olduğunu bilmezken başıma gelmişti evde kendimizce suya tuttuk kremledik bir telaş herkes bir tarafa gidiyor bir şeyler oluyordu. Fakat ben oğlumun yanmasından çok vücudunun tamamen titremesinden korkuyordum tamam korktu diyordum fakat saatler geçmesine rağmen geçmiyordu anlayamıyordum çığlıkları her yerdeydi gözünden dökülen damlaları bile sayıyordum ağlasam yüzüme ağlayarak bakıyordu ağlamamam lazımdı kendimi sıktım sıktım ağlamamak için. Çünkü çocuğum dahada üzülecekti belki acısı ile birlikte annesine de üzülecekti ben gözümden sakınırdım onu. Allah'ımın bir emaneti idi o bana sahip çıkamdımmı? Dedim bir an ağzı titriyordu omuzuma koydum durdurdum bu sefer elleri ve kolları iki elimle tuttum onları da durdu şimdi ayaklar ve bacakları devam ediyordu çaresiz hastahaneye gidelim dedim. Eşim görevde, misafir olduğum bir memlekette sırf çevremdekilerin bir şey yok fazla yanmamış demeleri ve benim Yanığın ne olduğunu bilmememden dolayı bekledim cahilde değildim ama baştan da söylediğim gibi beynim durdu konu evlat olunca en sonunda dayanamayıp beni en yakın hastahaneye götürün demek oldu gittik müdahale edildi. Bana bir yatırştırıcı iğne yapılmasını söyledi doktor istemedim çünkü çocuğumdan ayrılmamam gerekiyordu müdahale yapıldıktan sonra eve geldik. sabahı sabah ettim nefesini dinledim sebebini bilmiyorum bir şey olsa gönderirler mi? göndermezler değil mi?

anne ve çocuk
Soruları ile uykusuz bir gece geçirdim. Ertesi gün yine pansuman ve ardından eve geldim hemen bir yanık ünitesine iyi bir doktor buldum bir ayağının ve diz kapağının derin yandığını söylediler 20 gün sürekli gelmem gerektiğini sürekli müdahale etmeleri gerektiğini söylediler Allah başımızdan eksik etmesin doktorlarımızı benim en değerli varlığımı canımı iyileştireceklerini söylediler ben tükenmiştim iki gün yemek yemedim uyumadım oğlumun yanma anında yaptığı haraketler ağlaması gözümün içine bakması anne demesi uyku anında sıçramaları her şey geliyordu gözümün önüne 15 gün yürüyemedi. Hayat doluydu evin içinde koşar oynardı, ağrıları oldu uykularında ağladı üzerine su bile damlasa ağladı bunlar bile beni üzmesine yetiyordu ben dirayetli bir insan bilirken kendimi hiçte dayanıklı olmadığımı anladım. Yani değerli üyeler Eymen'im çok iyi şükür fakat asıl yazımdaki amaç ne yaparsak yapalım olacağın önüne geçemiyoruz oluyor hemde birden bire fakat yinede bizler ebebeyinler olarak dikkat etmesi gerekilecek şeyleri yapalım mesela evdeki elektrik prizlerini kapatalım prizde şarj aleti bırakmayalım, çaydanlık gibi bir çok yakıcı şeyleri ortalığa bırakmayalım ocakta bile en arka göze koyalım , bunun gibi bir çok şey çoçuklarımızın çektiği acı ya da sevinç mutluluk bizim benim yaşadığımı siz yaşamayın üzülmeyin. Hiç kimsenin çocuğu bunu haketmiyor. Bir hafta daha hastahane muayenemiz var velhasıl kelam sonuç iyiye gidiyor Rabbım cümlemizin evlatlarını korusun Yanığın çok kötü bir şey olduğunu öğrendim kimseye yaşatmasın .

Çocuklarımız bizim her şeyimiz onlara gelen bize gelir annelik babalık çok zormuş anne oluca anladım bunu lütfen rica ediyorum anlık bir olay inanın ben yaşadım siz yaşamayın dikkat edelim .

Sağlıkla kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder