6 Ağustos 2016 Cumartesi

Atalay Demirci gözaltına alındı

Atalay Demirci gözaltına alındı..


Atalay Demirci ifadesinde neler anlattı ?

15 temmuz darbe girişiminin sonrasında Ankara Cumhuriyet Başsavcılığının başlatmış olduğu soruşturma aşamasında tutuklanma kararı alınan Atalay Demirci verdiği ifadede Fethullah Gülen ile tanıştığını itiraf etti ve arasındaki irtibatı tek tek anlattı. Demirci ifadesinde 1976 yıllarında Ankara'ya bağlı Nallıhan ilçesinde doğduğunu ve küçük yaşlarda babasını kaybettiğini ve bunun ardından 3 yaşında babası vefat ettikten sonra annesininde evi ve kendisini terkettiğini ve amcasıyla yaşamaya başladığını ve ardından da 9 yaşında amcasının kendisini Amasya'da bir yetiştirme yurduna verildiğini anlattı.
atalay demir

Ve ilerleyen yıllarda 1995 yılında kendisinin bayındırlık ve İskan Bakanlığındalığında memur olarak işe başladığını ve bir yıl sonra kendisinde kanser hastalığına yakalandığını öğrendiğini ve 2 yıl kadar tedavi sürecine girdiğini ve memurluk hayatının sıkıcı gelmesinin ardından sahne hayatında boy göstermeye başladığını anlattı.

2000 yılında Dünya Radyoda ilk işe başladığını ve programda yedi yıl kadar sunuculuğunu yaptığını ve bu süre zarfında cemaatle bağlantısı olan dershane, okullarda ve derneklerde radyo programcısı olduğunu ve yurt dışında program sunduğunu ifade etti
2005 yılında Atlanta'da bir festivalin öncesinde kod ismi Vefa (Muhammet Yusuf Kulaksız) kendisini tanıştırmak amacı ile Fethullah Gülen'in yanına götürüldüğünü ve bir saatlik bir görüşme olduğunu ifadesinde belirtti.
Ve ardından bir daha bu görüşme haricinde bir daha kendisi ile görüşmediğini ve çevresindeki insanların Hoca efendi ile tanıştın hareketlerine daha da dikkat etmelisin gibi bir çok sözler duyduğunu yurt yetkilileri radyo çalışanlarından dershanede görev alan şahıslardan duyduğunu da ekledi ve Yusuf kulaksız program öncesi benim huzura kabulümü her yerde anlattığı için bu şekilde konuşmalarla muhatap olurdum.
Gittiğim gösteri proğramların dan huzura kabulüm dolayısı ile bir kazanç almadım fakat cemaat sayesinde popülaritem fazlası ile arttı.
Diğer yandan kendisine sorulan meslekle alakalı ilerlemede örgütün bir etkisinin olup olmadığı sorulduğunda Demirci şu şekilde yanıtladı:
Direkt bir destek gördüm diyemem ama radyoda çalıştığımdan dolayı ve bu çevrede Gülen'e hizmet eden şahısların olmasından dolayı popülaritem çok fazla arttı. Radyoda. Ayrıldıktan sonra yetenek sizsiniz yarışmasında bana oy atttıklarını cemaatin etkisinin olduğunu düşünüyorum. Benim radyodan ayrılmam yine üst kıdemdeki Yusuf kulaksız tarafından oldu diğer cemaat üyelerinin bundan haberinin olmadığını düşünüyorum
Ve özellikle ben cemmatten hiç bir destekte bulunmalarını istemedim yarışma için Dedi.
atalay demir-

Hesabının hacklenmesi...

Demirci ifadesine şu şekilde devam etti Hakan Şükür ve Enes Kanter ile Twitter hesabı üzerinden yazışmalarını şu şekilde anlattı Hakan Şükür ve Enes Kanter ile yapmış olduğum yazışmaları şahsımın örgüt içinde bir faaliyette bulunduğuma dair bir algı oluşturulup sosyal medyaya sunuldu kendi şahsıma ait telefonuma tehdit vari abuk subuk ve hakaret dolu mesajlar geldi ardından bu tehditlerden bana bir şey yapılacağını düşündüğümden emniyete suç duyurusunda bulundum ve ayrıca bütün yakın arkadaşlarımın numaralarını bile ve samimi dostlarıma verdiğim numaramı değiştirme kararı aldım.
Devletine ve milletine aska ihanet etmediğini söyleyen Atalay Demirci aralarında Şükrü Kanter Gülen'in yeğeni Kemal Gülen ve Ekrem Dumanlının da tanıdıklarının arasında olduğunu itiraf etti.
atalay demir-1
Ayrıca Demirci bu şahısların örgüt mensubu değilde hayırlı işlerle uğraşan yardım eden bir cemaat olarak sandığı için aynı safta çalışmaktan çekinmediğini söyledi şu an bu düşüncemin çok yanlış olduğunu anladım ve onlarla geçirdiğim her vakit için büyük pişmanlık duyuyorum Dedi.
Ve mal varlığı içinde ortalama iki milyon Türk lirası kadar bahçesi olan bir evi lüks bir arabası Ankara Gölbaşı ilçesinde iki dönüm kadar arazisi olduğunu ifadesine ekledi ve iki milyon Türk lirası borcu olduğunu Enes Kanter den yüz bin dolar borcu olduğunu ve bu borcu telefonda gününde vermeyeceğini yaptığı telefon görüşmesinde kendisine söylediğini açıkladı .
Demirci Ankara 4. Sulh Ceza Hakimliğince tutuklanmasına karar verilip cezaevine gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder