2 Ağustos 2016 Salı

Metal eşyalarımızı doğal yönden Nasıl parlatırız?

Metal eşyalarımızı doğal yönden nasıl parlatırız?

Biz titiz hanımların en büyük sorunlarından biri de metal eşyalarınızda bulunan matlık ve lekelerin çıkmaması.. Aslına bakarsanız bir çok doğal yöntemi var. Dışarıda satılan ürünlerin bir çok alternatifi var fakat pahalı olduğundan ve kimyasal madde içerdiğinden hem keseye hem sağlığa zararlı olduğu kaçınılmaz bir durum günümüzde metal kullanımı yığın olduğu ve sürekli kullanıldığı için kirlenmesine neden oluyor aşırı derecede suya ve neme maruz kalan metaller ise paslanmaya yüz tutabiliyorlar . Fakat bu konuda içiniz rahat olsun metalleri doğal yönlerden temizlemenin bir çok yolu var gelin bakalım bunlar neymiş?
Metalleri parlatmanın püf noktaları....
metal eşyaların parlatılması-

KÜL~ sigara içiminden sonra küllükte kalan külleri biz bez yardımı işe küle batırıp daha sonra parlatılacak metale sürmeniz yeterli olacaktır.

metal eşyaların parlatılması

LİMON KABUĞU~ biraz suya limon sıkalım ve sıktığımız limonun beyaz olan iç tarafını metale uygulayın bu işlemin ardından metali temiz bir bez ile iyice durulayın.

metal eşyaların parlatılması-1

SİRKE~
Sirke inanın temizlikte sirkenin üzerine bir şey tanımıyorum desem yüzyılın icadı bence kullanımı da gayet kolay sirkeli suya bir bezi batırıp metalinize uygulayın, ayrı taraftan da sirke ve tuzu karıştırıp aynı işlemi uygulayın etkisini göreceksiniz .

metal eşyaların parlatılması-3
NAYLON ÇORAP~
ilginç gelebilir ama gerçek en sıra dışı parlatma işlemidir metalinizi naylon çorap ile ovalayıp metali parlatabilirsiniz.

metal eşyaların parlatılması-4
Not .. Benim eğitimcim ustam ablam Emine Katar bana bu konuda ikazlarda bulunmasına rağmen kimyasal kullanımına devam ettim ta ki bana nasihatlerde bulunana kadar.Buradan kendisine teşekkür ederim benim sağlığımı düşündüğü için. Sayesinde hem araştırdım hemde üstadımın sözlerini dinlediğimi söylemek istiyorum. Buradan kendisine selamlar..
Sağlık her şeyden önemli,sağlığımıza dikkat edelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder